Αναφορά δραστηριοτήτων eTwinning έργου Δ΄τάξης

Το σχολικό έτος 2018-2019 τα παιδιά της Δ΄ασχοληθήκαμε με ένα πολιτιστικό eTwinning έργο που είχε τίτλο “Arts Quest” δηλαδή «αναζήτηση τεχνών» και θέμα του τέσσερις τέχνες: ζωγραφική, μουσική, αρχιτεκτονική και κινηματογράφο.  Για το “Arts Quest” συνεργαστήκαμε με παιδιά Τετάρτης Δημοτικού από 3 ευρωπαϊκά σχολεία: 

To Δημοτικό Σχολείο του Μάε-τακούσα από την Εσθονία

Το Δημοτικό Σχολείο Ρεβουόνα από το Πριενάι της Λιθουανίας

Το 8ο Δημοτικό Σχολείο του Ζάμοτς της Πολωνίας 

 

Για να γνωριστουμε ανταλλάξαμε βίντεο που είχαν δημιουργήσει οι εθνικοί οργανισμοί τουρισμού των τεσσάρων χωρών και προσπαθήσαμε να μάθουμε πληροφορίες για τις χώρες των συνεργατών γράφοντας ερωτήσεις σε έναν ηλεκτρονικό πίνακα όπου αυτοί μπορούσαν να μας απαντήσουν. Μελετώντας τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις στον ηλεκτρονικόμ πίνακα όλα τα παιδιά του πρότζεκτ μάθαμε για την Ελλάδα, την Πολωνία, την Εσθονία και τη Λιθουανία. Κάποιες απο αυτές τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις χρησιμοποιήθηκαν για να φτιάξουμε ένα παιχνίδι γνώσεων σχετικά με τις 4 χώρες. Παίξαμε το παιχνίδι στην πρώτη μας διαδικτυακή συνάντηση και πρώτος βγήκε ο Μαξιμ από την Εσθονία. Στην 1η μας συνάντηση παρουσιάσαμε 4 ελληνικούς πίνακες και 2 ελληνικές ταινίες στους συνεργάτες μας κι όλοι μαζί ψηφίσαμε ποιον ελληνικό πίνακα και ποια ελληνική ταινία θα συμπεριλάβουμε στο τελικό μας παιχνίδι.  Όλοι μαζί ψηφίσαμε κι επιλέξαμε πίνακες και ταινίες από την πολιτιστική παραγωγή των συνεργαζόμενων χωρών. Εκτός από την ζωγραφική και τον κινηματογράφο, ασχοληθήκαμε με την αρχιτεκτονική και παρουσιάσαμε ελληνικά μνημεία και στην δραστηριότητα της μουσικής, με τη βοήθεια της κυρίας Σταυρούλας της μουσικού του σχολείου μας, δείξαμε στους συνεργάτες μας πώς να τραγουδήσουν τα κάλαντα από την Κρήτη κι εμείς τραγουδήσαμε τα κάλαντα από την Εσθονία.

Για κάθε τέχνη έχουμε φτιάξει μία διακρατική ομάδα, που έχει μέλη, δηλαδή, και από τις τέσσερις χώρες. Κάθε διακρατική ομάδα προσπάθησε να γράψει από κοινού μια περιπέτεια σχετική με την τέχνη που έχει αναλάβει. Φτιάχτηκαν, λοιπόν, τέσσερις περιπέτειες. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε 2 από αυτές. Η διήγηση είναι στα ελληνικά και τα αγγλικά και συνοδεύεται από δραματοποίηση. Οι διάλογοι είναι στα αγγλικά.


 

Εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι για το έργο

 

Ναταλία Τζίτζη , Όλγα Χριστοδουλοπούλου, Φωτεινή Λουμίτη