Την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014 ο κ Χρήστος Σπ. Μπαρτζώκας, Ομότιμος Καθηγητής Παιδιατρικής, μετά τη λήξη του πρωινού προγράμματος, ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου για το Διαβήτη Τύπου 1 στα πλαίσια των δράσεων του Προγράμματος Κοινωνικό Σχολείο. Με αμεσότητα ο κ Μπαρτζώκας περιέγραψε τι ακριβώς είναι ο Νεανικός Διαβήτης και πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να μεριμνήσουν ώστε να αισθάνονται και να είναι ασφαλείς εκείνοι οι μαθητές που πάσχουν από την τόσο διαδεδομένη στην εποχή μας ασθένεια. Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν, επίσης, από την Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Αγώνα Νεανικού Διαβήτη, κ Σόφη Μανέα για την καθημερινότητα παιδιών και εφήβων με Νεανικό Διαβήτη. Τέλος, έμαθαν πώς μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι μέτρηση σακχάρου με σύγχρονα και πρακτικά "μηχανάκια".
Ευχαριστήριο e-mail
Sent: Wednesday, October 15, 2014 9:56 AM
To:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Subject: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 1
Σας προωθώ την κοινοποίηση της ΠΕΑΝΔ (Πανελλήνια Ενωση Αγώνα Νεανικού Διαβήτη) για την συμμετοχή σας και σε αυτή την τόσο σημαντική ενημέρωση από τον κορυφαίο ιατρό κο Μπαρτζώκα και την πρόεδρο του συλλόγου κα Μανέα.
Ευχαριστούμε από ψυχής την διευθύντρια και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (.. μας!) για την συνεχή και αμέριστη συμπαράσταση τους και για το υψηλό επίπεδο που κρατούν ο καθένας μόνος του αλλά και όλοι μαζί ώστε να μπορούμε να λέμε ότι αυτό το σχολείο λειτουργεί σαν Πρότυπο.
KEEP TRYING...!
Πεανδ - Peand (ανάρτηση στο facebook)
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΑΝΔ συγχαίρει τη δ/ντρια και τους δασκάλους του 10ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης για την πρωτοβουλία που πήραν με αφορμή έναν μικρό μαθητή τους με διαβήτη, να μας καλέσουν στο σχολείο προκειμένου να ενημερωθούν για το Νεανικό Διαβήτη, να δουν τι πραγματικά είναι αυτό, πως γίνεται η μέτρηση και τι πρέπει να κάνουν ώστε το παιδί να είναι ασφαλές. Η στάση τους κ η αντιμετώπιση τους, ας σταθεί αφορμή παραδειγματισμού για αυτους τους συναδέλφους τους που κοιτούν πως να απορρίψουν κ να ξεφορτωθούν παιδικές ψυχές που έτυχε να εμφανίσουν διαβήτη.
Με μεγάλη συγκίνηση αναδημοσιεύουμε το κείμενο του ευχαριστηρίου mail της ΠΕΑΝΔ, όχι για να ανακυκλώσουμε τους επαίνους ή να «ευλογήσουμε τα γένια μας» αλλά ως αφορμή προβληματισμού και ανατροφοδότησης. Σε μια εποχή που το εκπαιδευτικό έργο έχει σε όλα τα επίπεδα απαξιωθεί κι ακυρωθεί, εμείς οι εκπαιδευτικοί αντλούμε δύναμη και αξιοπρέπεια από την ηθική αναγνώριση των κόπων μας και τη σιωπηλή αποδοχή της προσφοράς μας από την πλειοψηφία του κοινωνικού συνόλου. Υπηρετούμε με πάθος τη Δημόσια Εκπαίδευση από επιλογή κι όχι από συγκυρία γιατί μόνο στο δημόσιο σχολείο είναι δυνατή η εφαρμογή στην πράξη της ένταξης κάθε είδους διαφορετικότητας με παιδαγωγικό στόχο να ωφεληθούν και να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί. Η κάθε πρόκληση είναι ευκαιρία παιδαγωγικής αξιοποίησης, εργαλείο προβληματισμού και κοινωνικής ευαισθητοποίησης. Είμαστε περήφανοι που κατακτούμε αξιόλογους εκπαιδευτικούς στόχους χωρίς να πέφτουμε στην παγίδα του ελιτισμού.
Ως διευθύντρια του 10ου Δ. Σχ. Ηλιούπολης, θα ήθελα να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον κ. Μπαρτζώκα και την κ. Μανέα για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας και τη γεμάτη ζωντάνια και ενδιαφέρον παρουσίασή τους. Επίσης, δεν μπορώ να μην αναφερθώ με ευγνωμοσύνη και εκτίμηση στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας που σε πείσμα της εντατικοποίησης που επικρατεί σε όλους τους εργασιακούς χώρους και της στυγνής κι απρόσωπης διεκπεραίωσης καθηκόντων που έχει γίνει κανόνας στις δημόσιες υπηρεσίες, δε δίστασαν (όπως έχουν κάνει άπειρες φορές στο παρελθόν με διάφορες αφορμές) να θυσιάσουν το απόγευμά τους μετά από μια κοπιαστική μέρα για να παρακολουθήσουν αυτήν την ενημερωτική συνεδρία. Ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη ήταν η συμμετοχή όλων των παρόντων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που παρόλο που εργάζονται ταυτόχρονα σε πολλές σχολικές μονάδες (με μειωμένες οικονομικές απολαβές) εντάχθηκαν ομαλά από την πρώτη στιγμή στο δυναμικό του σχολείου μας και με χαρά υποστήριξαν τη συγκεκριμένη δράση. Τέλος, ένα μεγάλο και «γλυκό» ευχαριστώ στον πιο γλυκό μας μαθητή, που γίνεται αφορμή να προσπαθήσουμε όλοι, μαθητές κι εκπαιδευτικοί, να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και να απομυθοποιήσουμε ένα «πρόβλημα» που όλο και πιο συχνά επισκέπτεται όλες τις οικογένειες.
Η Διευθύντρια του Σχολείου